Historia

Wojna powietrzna przeciwko Anglii. 4.71 gwiazdek na podstawie 7 opinii
  1. Liceum
  2. 1 Klasa
  3. Historia

1. Wyjaśnij, jakie cele przed lotnictwem niemieckim stawiał Hitler.

Hitler rozkazał siłom Luftwaffe, aby wszystkimi możliwymi siłami zniszczyli brytyjskie lotnictwo. Operacja "Lew Morski" zakładała zdobycie całkowitego panowania w powietrzu, pokonania angielskiego lotnictwa, a następnie unicestwienie brytyjskiej floty.

2. Wymień obiekty, które mieli atakować niemieccy lotnicy.

  • brytyjskie myśliwce;
  • budynki przemysłu lotniczego, przeciwlotniczego i zaopatrzeniowego;
  • porty;
  • magazyny z zapasami żywności znajdujace się w głębi kraju;

 

DYSKUSJA
user avatar
Tomasz

27 września 2018
Dziena 👍
user avatar
Dominika

24 września 2018
dzieki!
user avatar
Jagoda

18 grudnia 2017
Dzieki za pomoc :):)
klasa:
Informacje
Autorzy: Stanisław Roszak, Jarosław Kłaczkow
Wydawnictwo: Nowa Era
Rok wydania:
ISBN: 9788326708565
Autor rozwiązania
user profile

Paulina

60580

Nauczyciel

Wiedza
Kwadrat

W kwadracie: 

  • wszystkie boki mają jednakową długość

  • wszystkie kąty wewnętrzne są kątami prostymi (mają miary wynoszące 90°)

  • przekątne mają jednakowe długości, przecinają się w połowie i są prostopadłe

Wzór na pole kwadratu

`P=a*a=a^2` 

`a`  - długość boku kwadratu


Uwaga!

Każdy kwadrat jest prostokątem.

Równość ułamków

Każdy ułamek można zapisać na nieskończoną ilość sposobów. Dokonując operacji rozszerzania lub skracania otrzymujemy ułamek, który jest równy ułamkowi wyjściowemu.

Pamiętajmy jednak, że każdy ułamek można rozszerzyć, jednak nie każdy ułamek można skrócić. Ułamki, których nie da się już skrócić nazywamy ułamkami nieskracalnymi.

  • Rozszerzanie ułamków - mnożymy licznik i mianownik przez tą sama liczbę różną od zera; ułamek otrzymamy w ten sposób jest równy ułamkowi wyjściowemu.

    Przykład:

    • Rozszerzmy ułamek $$3/5$$ przez 3, czyli licznik i mianownik mnożymy przez 3:

      $$3/5=9/{15}={27}/{45}=...$$
       
  • Skracanie ułamków - dzielimy licznik i mianownik przez tą samą liczbę różną od zera; ułamek otrzymany w ten sposób jest równy ułamkowi wyjściowemu.

    Przykład:

    • Skróćmy ułamek $$8/{16}$$ przez 2, czyli licznik i mianownik dzielimy przez 2:

      $$8/{16}=4/8=2/4=1/2$$ 
 
Zobacz także
Ostatnie 7 dni na Odrabiamy w liczbach...
ROZWIĄZALIŚMY0ZADAŃ
zadania
wiadomości
ODPOWIEDZIELIŚMY NA0WIADOMOŚCI
NAPISALIŚCIE0KOMENTARZY
komentarze
... i0razy podziękowaliście
Autorom