Zgoda na przetwarzanie danych osobowych

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. znane jako RODO.

Dlatego aby dalej móc dostarczać Ci materiały odpowiednie do Twojego etapu edukacji, potrzebujemy zgody na lepsze dopasowanie treści do Twojego zachowania. Dzięki temu możemy zapamiętywać jakie materiały są Ci potrzebne. Dbamy o Twoją prywatność, więc nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę na ich zbieranie możesz wycofać na podstronie polityka prywatności.

Klikając "Przejdź do Odrabiamy", zgadzasz się na wskazane powyżej działania. W przeciwnym wypadku, nie jesteśmy w stanie zrealizować usługi kompleksowo i prosimy o opuszczenie strony.

Polityka prywatności

Drogi Użytkowniku w każdej chwili masz prawo cofnąć zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Cofnięcie zgody nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie wyrażonej przez Ciebie zgody przed jej wycofaniem. Po cofnięciu zgody wszystkie twoje dane zostaną usunięte z serwisu. Udzielenie zgody możesz modyfikować w zakładce 'Informacja o danych osobowych'

Matematyka

Matematyka wokół nas 2 (Podręcznik, WSiP)

Podaj dziedzinę, zbiór wartości oraz miejsca zerowe 4.72 gwiazdek na podstawie 7 opinii
  1. Gimnazjum
  2. 2 Klasa
  3. Matematyka

Podaj dziedzinę, zbiór wartości oraz miejsca zerowe

5
 Zadanie

6
 Zadanie

`a)`

`D_f={2,\ 3,\ 4,\ 5,\ 6}`

`ZW_f={-1,\ 0,\ 1}`

`f(x)=0\ \ \ gdy\ \ \ x in{3,\ 4}`

 

`b)`

`D_f={-6, -4,\ -3,\ -1,\ -0,5\ 0,\ 1,\ 4}`

`ZW_f={12,\ 8,\ 4,5,\ 1,\ 0,2,\ 0,\ 2}`

`f(x)=0\ \ \ gdy\ \ \ x=1`

 

 

`c)`

`D_f={-5,\ -4,\ -3,\ -2,\ -1,\ 0,\ 1}`

`f(-5)=3/(-5-2)=-3/7`

`f(-4)=3/(-4-2)=-3/6=-1/2`

`f(-3)=3/(-3-2)=-3/5`

`f(-2)=3/(-2-2)=-3/4`

`f(-1)=3/(-1-2)=-3/3=-1`

`f(0)=3/(0-2)=-3/2=-1 1/2`

`f(1)=3/(1-2)=-3/1=-3`

`ZW_f={-3/7,\ -1/2,\ -3/5,\ -3/4,\ -1,\ -1 1/2,\ -3}`

brak miejsc zerowych 

 

`d)`

`D_f={0/7,\ 1/7,\ 2/7,\ 3/7,\ 4/7,\ 5/7,\ 6/7}`

`0/7=0=0,0`

`1/7=0,1428...`

`2/7=0,2857...`

`3/7=0,4285...`

`4/7=0,5714...`

`5/7=0,7142...`

`6/7=0,8571...`

`ZW_f={0,\ 1,\ 2,\ 4,\ 5,\ 7,\ 8}`

`f(x)=0\ \ \ gdy\ \ \ x=0`

 

`e)`

`D_f=RR`

`ZW_f={-2}`

brak miejsc zerowych 

   

    

 

DYSKUSJA
user avatar
Gość

22 kwietnia 2018
ThX
user avatar
Adrianna

21 marca 2018
Dziękuję!!!!
user avatar
Błażej

5 lutego 2018
Dzięki!!!
Informacje
Autorzy: A. Drążek, E.Duvnjak, Ewa Kokiernak-Jurkiewicz
Wydawnictwo: WSiP
Rok wydania:
Autor rozwiązania
user profile

Nauczyciel

Wiedza
Zamiana ułamka dziesiętnego na zwykły

Licznikiem ułamka zwykłego jest liczba naturalna jaką utworzyłyby cyfry ułamka dziesiętnego, gdyby nie było przecinka, mianownikiem jest liczba zbudowana z cyfry 1 i tylu zer, ile cyfr po przecinku zawiera ułamek dziesiętny.

Przykłady:

  • $$0,25 = {25}/{100}$$ ← licznikiem ułamka zwykłego jest liczba 25 (ponieważ taką liczbę tworzą cyfry ułamka dziesiętnego bez przecinka), mianownikiem ułamka zwykłego jest liczba zbudowana z 1 oraz z dwóch zer, czyli liczba 100, ponieważ dwie cyfry stoją po przecinku,

  • $$4,305={4305}/{1000}$$ ← licznikiem ułamka zwykłego jest liczba 4305 (ponieważ taką liczbę tworzą cyfry ułamka dziesiętnego bez przecinka), mianownikiem ułamka zwykłego jest liczba zbudowana z 1 oraz z trzech zer, czyli liczba 1000, ponieważ trzy cyfry stoją po przecinku.

Wzajemne położenie odcinków

Dwa odcinki mogą być względem siebie prostopadłe lub równoległe.

  1. Odcinki prostopadłe – odcinki zawarte w prostych prostopadłych – symboliczny zapis $$AB⊥CD$$.

    odcinkiprostopadle
     
  2. Odcinki równoległe – odcinki zawarte w prostych równoległych – symboliczny zapis $$AB∥CD$$.

    odicnkirownolegle
 
Zobacz także
Ostatnie 7 dni na Odrabiamy w liczbach...
ROZWIĄZALIŚMY0ZADAŃ
zadania
wiadomości
ODPOWIEDZIELIŚMY NA0WIADOMOŚCI
NAPISALIŚCIE0KOMENTARZY
komentarze
... i0razy podziękowaliście
Autorom