Matematyka

Wykonaj działanie bez używania kalkulatora. 5.0 gwiazdek na podstawie 5 opinii
  1. Liceum
  2. 1 Klasa
  3. Matematyka

Wykonaj działanie bez używania kalkulatora.

1
 Zadanie

a)

b)

c)

d)

e)

DYSKUSJA
opinia do rozwiązania Wykonaj działanie bez używania kalkulatora. - Zadanie 1: Matematyka poznać, zrozumieć 1. Zakres podstawowy - strona 24
Paulina

23 października 2018
dzięki :)
opinia do odpowiedzi Wykonaj działanie bez używania kalkulatora. - Zadanie 1: Matematyka poznać, zrozumieć 1. Zakres podstawowy - strona 24
sonia

3 października 2018
Dziękuję!
komentarz do rozwiązania Wykonaj działanie bez używania kalkulatora. - Zadanie 1: Matematyka poznać, zrozumieć 1. Zakres podstawowy - strona 24
Paweł

22 września 2018
Dziękuję!
klasa:
Informacje
Autorzy: Alina Przychoda, Zygmunt Łaszczyk
Wydawnictwo: WSiP
Rok wydania:
ISBN: 9788302127199
Autor rozwiązania
user profile

Monika

26009

Nauczyciel

Wiedza
Dzielenie ułamków dziesiętnych przez 10, 100, 1000...

Aby podzielić ułamek dziesiętny przez 10, 100, 1000 itd. należy przesunąć przecinek w lewo o tyle miejsc ile jest zer w liczbie przez którą dzielimy (czyli w 10, 100, 1000 itd.)

Przykłady:

  • $$0,34÷10= 0,034$$ ← przesuwamy przecinek o jedno miejsce w lewo
  • $$311,25÷100= 3,1125$$ ← przesuwamy przecinek o dwa miejsca w lewo
  • $$53÷1000= 0,053$$ ← przesuwamy przecinek o trzy miejsca w lewo
Wzajemne położenie odcinków

Dwa odcinki mogą być względem siebie prostopadłe lub równoległe.

  1. Odcinki prostopadłe – odcinki zawarte w prostych prostopadłych – symboliczny zapis $$AB⊥CD$$.

    odcinkiprostopadle
     
  2. Odcinki równoległe – odcinki zawarte w prostych równoległych – symboliczny zapis $$AB∥CD$$.

    odicnkirownolegle
 
Zobacz także
Ostatnie 7 dni na Odrabiamy w liczbach...
ROZWIĄZALIŚMY0ZADAŃ
zadania
wiadomości
ODPOWIEDZIELIŚMY NA0WIADOMOŚCI
NAPISALIŚCIE0KOMENTARZY
komentarze
... i0razy podziękowaliście
Autorom