Matematyka

Na diagramie kołowym przedstawiono oceny uzyskane na koniec roku przez uczniów dwudziestoosobowej klasy. 4.52 gwiazdek na podstawie 21 opinii
  1. Szkoła podstawowa
  2. 6 Klasa
  3. Matematyka

Na diagramie kołowym przedstawiono oceny uzyskane na koniec roku przez uczniów dwudziestoosobowej klasy.

3
 Zadanie

4
 Zadanie

UWAGA! Oglądasz stare wydanie książki. Kliknij tutaj, aby zobaczyć najnowsze.

Obliczamy, ile osób dostało poszczególne oceny. 

celujący:    

bardzo dobry:   

 

dobry:  

 dostateczny:     

dopuszczający:  


 

DYSKUSJA
komentarz do zadania Na diagramie kołowym przedstawiono oceny uzyskane na koniec roku przez uczniów dwudziestoosobowej klasy.  - Zadanie 4: Matematyka z kluczem 6. Zeszyt ćwiczeń cz. 2 - strona 59
Maciej

15 kwietnia 2018
Dzieki za pomoc!
opinia do odpowiedzi Na diagramie kołowym przedstawiono oceny uzyskane na koniec roku przez uczniów dwudziestoosobowej klasy.  - Zadanie 4: Matematyka z kluczem 6. Zeszyt ćwiczeń cz. 2 - strona 59
Norbert

11 kwietnia 2018
Dzięki za pomoc!
opinia do rozwiązania Na diagramie kołowym przedstawiono oceny uzyskane na koniec roku przez uczniów dwudziestoosobowej klasy.  - Zadanie 4: Matematyka z kluczem 6. Zeszyt ćwiczeń cz. 2 - strona 59
Rafał

5 kwietnia 2018
dzięki!
opinia do rozwiązania Na diagramie kołowym przedstawiono oceny uzyskane na koniec roku przez uczniów dwudziestoosobowej klasy.  - Zadanie 4: Matematyka z kluczem 6. Zeszyt ćwiczeń cz. 2 - strona 59
Vicky

5 marca 2018
dzieki!!!!
komentarz do odpowiedzi Na diagramie kołowym przedstawiono oceny uzyskane na koniec roku przez uczniów dwudziestoosobowej klasy.  - Zadanie 4: Matematyka z kluczem 6. Zeszyt ćwiczeń cz. 2 - strona 59
Marysia

14 grudnia 2017
Dzięki!!!
klasa:
Informacje
Autorzy:
Wydawnictwo: Nowa Era
Rok wydania:
Autor rozwiązania
user profile

Paweł

28947

Nauczyciel

Wiedza
Wzajemne położenie prostych

Dwie proste mogą się przecinać w punkcie, mogą być do siebie prostopadłe lub równoległe.

  1. Proste przecinające się w punkcie P – proste mające jeden punkt wspólny.

    prosteprzecinajace
     
  2. Proste prostopadłe – to proste przecinające się pod kątem prostym.

    Jeśli proste a i b są prostopadłe (inaczej mówiąc prosta a jest prostopadła do prostej b), zapisujemy to symbolicznie w następujący sposób: $$a⊥b$$. Dwie proste prostopadłe tworzą cztery kąty proste

    prostekatprosty
     
  3. Proste równoległe – to proste nie mające punktów wspólnych lub pokrywające się.

    Jeżeli proste a i b są równoległe (inaczej mówiąc prosta a jest równoległa do prostej b), to zapisujemy to symbolicznie w następujący sposób: $$a∥b$$.
     

    proste-rownlegle
Siatka prostopadłościanu

Po rozcięciu powierzchni prostopadłościanu wzdłuż kilku krawędzi i rozłożeniu go na powierzchnię płaską powstanie jego siatka. Jest to wielokąt złożony z prostokątów, czyli ścian graniastosłupa. Ten sam prostopadłościan może mieć kilka siatek.

Siatka prosopadłościanu
Zobacz także
Ostatnie 7 dni na Odrabiamy w liczbach...
ROZWIĄZALIŚMY0ZADAŃ
zadania
wiadomości
ODPOWIEDZIELIŚMY NA0WIADOMOŚCI
NAPISALIŚCIE0KOMENTARZY
komentarze
... i0razy podziękowaliście
Autorom