1
Rozwiązanie
Uwaga! Wybrane odpowiedzi zostały pogrubione w tłumaczeniu.
1. utter
2. complete
3. entire
4. sole
5. total
6. major
7. specific
8. extreme
Tłumaczenie:
Szanowni Państwo,
(A) Sunsplash Resort na Majorce. Właśnie wróciłem z mojego pobytu tam, który został zarezerwowany w marcu za pośrednictwem Państwa biura podróży. Niedogodna lokalizacja i całkowity brak dostępnych udogodnień w ośrodku (B) lub w celu uzasadnienia pieniędzy wydanych na rezerwację wakacji.
W reklamie hotel jest opisany jako położony "rzut kamieniem od plaży", a hotel ma mieć "wszystkie udogodnienia, jakich można sobie życzyć". Jednak po przybyciu na miejsce, ku mojemu kompletnemu rozczarowaniu, odkryłem, że hotel znajdował się dziesięć minut jazdy od najbliższej plaży, a hotelowy basen był zamknięty. Co więcej, korty tenisowe były zamknięte przez cały pobyt, co oznaczało, że musiałem otrzymać zwrot pieniędzy za zarezerwowane wcześniej miejsca.
Skontaktowałem się z jedynym przedstawicielem w ośrodku w dniu 12 lipca, ale ku mojemu całkowitemu niezadowoleniu (C) i poradził mi, abym skontaktował się z firmą na piśmie po powrocie.
Zgodnie z Przepisami dotyczącymi podróży zorganizowanych, wakacji i wycieczek zorganizowanych z 1992 r. (D) wszystkie główne elementy pakietu były zgodne z opisem. W rezultacie (E) utrata wartości, straty wtórne i utrata przyjemności, którą poniosłem. Czuję, że wakacje, których oczekiwałem, nie były tymi, których doświadczyłem. W związku z tym domagam się rekompensaty finansowej zarówno za konkretne problemy, które napotkałem, jak i za skrajny niepokój i rozczarowanie, których doznałem w wyniku tego.
Wysłałem kopię tego e-maila do Narodowej Organizacji Turystycznej, której jest Pan członkiem.
Czekam na odpowiedź od Państwa (F).
Z poważaniem,
Jasper Nicholls
Czy ta odpowiedź Ci pomogła?
0
3012