Zgoda na przetwarzanie danych osobowych

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. znane jako RODO.

Dlatego aby dalej móc dostarczać Ci materiały odpowiednie do Twojego etapu edukacji, potrzebujemy zgody na lepsze dopasowanie treści do Twojego zachowania. Dzięki temu możemy zapamiętywać jakie materiały są Ci potrzebne. Dbamy o Twoją prywatność, więc nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę na ich zbieranie możesz wycofać na podstronie polityka prywatności.

Klikając "Przejdź do Odrabiamy", zgadzasz się na wskazane powyżej działania. W przeciwnym wypadku, nie jesteśmy w stanie zrealizować usługi kompleksowo i prosimy o opuszczenie strony.

Polityka prywatności

Drogi Użytkowniku w każdej chwili masz prawo cofnąć zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Cofnięcie zgody nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie wyrażonej przez Ciebie zgody przed jej wycofaniem. Po cofnięciu zgody wszystkie twoje dane zostaną usunięte z serwisu. Udzielenie zgody możesz modyfikować w zakładce 'Informacja o danych osobowych'

Historia

Śladami przeszłości 3 (Podręcznik, Nowa Era)

Badania Ludwika Pasteura 4.67 gwiazdek na podstawie 6 opinii
  1. Gimnazjum
  2. 3 Klasa
  3. Historia

1. Wyjaśnij, w jaki sposób Ludwik Pasteur argumentował skuteczność szczepionki przeciwko wściekliźnie.

Ludwik Pasteur podczas wystąpienia w Akademii Nauk Medycznych w Paryżu w 1886 roku przedstawił dokładne statystyki dotyczące osób, które zostały zaszczepione przeciwko wściekliźnie oraz tych, które  jej nie przyjęły. Uczony wskazał, iż na skutek szczepień znacznie zmniejszyła się liczba zgonów. Szczepionki zmniejszały śmiertelność, pozwalały na przeżycie osób, które zostały pogryzione przez dzikie zwierzęta. 

2. Odpowiedz, gdzie poza Paryżem prowadzono badania nad działaniem szczepionki.

Badania nad działaniem szczepionki prowadzono na terenie Algierii, będącej wówczas francuską kolonią a także w Odessie i Samarze.

3. Podaj przyczyny śmierci niektórych zaszczepionych osób.

  • Śmierć niektórych zaszczepionych osób spowodowana była tym, iż od czasu ugryzienia do czasu podania szczepionki minęło wiele dni, przez co wirus zdążył się rozwinąć w organiźmie.

 

DYSKUSJA
user avatar
Gość

12 marca 2018
dzieks i fajnie ze za darmo!!!!!!
user avatar
Iga

8 marca 2018
Dzięki!
user avatar
Karina

6 marca 2018
dzięki!!!!
user avatar
Marcelina

28 lutego 2018
Dzieki za pomoc
user avatar
Wioletta

10 stycznia 2018
Dzięki :)
user avatar
Aleksander

3 stycznia 2018
Dzieki za pomoc
Informacje
Autorzy: Stanisław Roszak, Anna Łaszkiewicz
Wydawnictwo: Nowa Era
Rok wydania:
Autor rozwiązania
user profile

Paulina

49010

Nauczyciel

Wiedza
Wzajemne położenie odcinków

Dwa odcinki mogą być względem siebie prostopadłe lub równoległe.

  1. Odcinki prostopadłe – odcinki zawarte w prostych prostopadłych – symboliczny zapis $$AB⊥CD$$.

    odcinkiprostopadle
     
  2. Odcinki równoległe – odcinki zawarte w prostych równoległych – symboliczny zapis $$AB∥CD$$.

    odicnkirownolegle
 
Mnożenie ułamków dziesiętnych przez 10, 100, 1000...

Aby pomnożyć ułamek dziesiętny przez 10, 100, 1000 itd. należy przesunąć przecinek w prawo o tyle miejsc ile jest zer w liczbie przez którą mnożymy (czyli w 10, 100, 1000 itd.).

Przykłady:

  • $$0,253•10= 2,53$$ ← przesuwamy przecinek o jedno miejsce w prawo
  • $$3,007•100= 300,7$$ ← przesuwamy przecinek o dwa miejsca w prawo
  • $$0,024•1000= 24$$ ← przesuwamy przecinek o trzy miejsca w prawo
Zobacz także
Ostatnie 7 dni na Odrabiamy w liczbach...
ROZWIĄZALIŚMY0ZADAŃ
zadania
wiadomości
ODPOWIEDZIELIŚMY NA0WIADOMOŚCI
NAPISALIŚCIE0KOMENTARZY
komentarze
... i0razy podziękowaliście
Autorom