Uczeń chce zbudować dwa wahadła: matematyczne i sprężynowe, o takim samym okresie drgań. Dysponuje lekką sprężyną o współczynniku sprężystości równym 7 N/m, dwoma małymi ciężarkami o masie 500 g każdy oraz nicią o długości 0,5 m (którą można skrócić w razie potrzeby). <br>Wykaż, wykonując obliczenia, że uczniowi nie uda się zrealizować tego pomysłu.  - Odrabiamy.pl

Fizyka
 -  liceum

Uczeń chce zbudować dwa wahadła: matematyczne i sprężynowe, o takim samym okresie drgań. Dysponuje lekką sprężyną o współczynniku sprężystości równym 7 N/m, dwoma małymi ciężarkami o masie 500 g każdy oraz nicią o długości 0,5 m (którą można skrócić w razie potrzeby).
Wykaż, wykonując obliczenia, że uczniowi nie uda się zrealizować tego pomysłu. 
4.67 gwiazdek na podstawie 3 opinii
Fizyka
 -  liceum

Uczeń chce zbudować dwa wahadła: matematyczne i sprężynowe, o takim samym okresie drgań. Dysponuje lekką sprężyną o współczynniku sprężystości równym 7 N/m, dwoma małymi...

Ola
24312
odpowiedziała na to pytanie

Dane:

 

 

 

Najpierw obliczamy maksymalny okres wahadła matematycznego:

Reszta odpowiedzi jest widoczna dla użytkowników Premium

Wykup pakiet Premium, aby uzyskać dostęp do wszystkich odpowiedzi w całości.
Wideolekcja
content
22 marca 2019
Geografia
Ile księżyców ma Jowisz?
około 15 godzin temu
Wideolekcja
content
1 kwietnia 2019
Wideolekcja
content
2 kwietnia 2019