Zgoda na przetwarzanie danych osobowych

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. znane jako RODO.

Dlatego aby dalej móc dostarczać Ci materiały odpowiednie do Twojego etapu edukacji, potrzebujemy zgody na lepsze dopasowanie treści do Twojego zachowania. Dzięki temu możemy zapamiętywać jakie materiały są Ci potrzebne. Dbamy o Twoją prywatność, więc nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę na ich zbieranie możesz wycofać na podstronie polityka prywatności.

Klikając "Przejdź do Odrabiamy", zgadzasz się na wskazane powyżej działania. W przeciwnym wypadku, nie jesteśmy w stanie zrealizować usługi kompleksowo i prosimy o opuszczenie strony.

Polityka prywatności

Drogi Użytkowniku w każdej chwili masz prawo cofnąć zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Cofnięcie zgody nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie wyrażonej przez Ciebie zgody przed jej wycofaniem. Po cofnięciu zgody wszystkie twoje dane zostaną usunięte z serwisu. Udzielenie zgody możesz modyfikować w zakładce 'Informacja o danych osobowych'

Matematyka

Matematyka 2001. Zeszyt ćwiczeń cz. 2 (Zeszyt ćwiczeń, WSiP)

Oceny z pracy klasowej 4.5 gwiazdek na podstawie 8 opinii
  1. Gimnazjum
  2. 1 Klasa
  3. Matematyka

Oceny z pracy klasowej

7
 Zadanie

`a)`

`"Uczniowie klasy Ia, którzy uzyskali ocenę celującą, stamowią 10% wszystkich uczniów tej klasy."`

 

 

`b)`

Wiemy, że uczniowie, którzy otrzymali ocenę celującą stanowią 10% klasy (odczytujemy z diagramu) oraz że tych uczniów jest 3. 

Oznaczmy liczbę wszystkich uczniów jako x. 

`10%*x=3` 

`0,1*x=3` 

`x=3:0,1=30:1=30` 

 

Oznacza to, że wszystkich uczniów było 30. Teraz obliczymy, ilu uczniów otrzymało poszczególne oceny. 

 

`"ocena"`  `"cel."`  `"bdb"`  `"db"`  `"dst"` 
`"liczba uczniów"`  `3`  `30%*30=0,3*30=9`   `40%*30=0,4*30=12`  `20%*30=0,2*30=6` 

 

 

`c)` 

Oceny w klasie Ia to:

  • 3 oceny celujące (6)
  • 9 ocen bardzo dobrych (5)
  • 12 ocen dobrych (4)
  • 6 ocen dostatecznych (3)

`"średnia ocen klasy Ia:"\ \ \ (3*6+9*5+12*4+6*3)/(3+9+12+6)=(18+45+48+18)/30=129/30=43/10=4,3` 

 

Oceny w klasie Ib to:

  • 4 oceny celujące (6)
  • 8 ocen bardzo dobrych (5)
  • 16 ocen dobrych (4)
  • 2 oceny dostateczne (3)

`"średnia ocen klasy Ib:"\ \ \ (4*6+8*5+16*4+2*3)/(4+8+16+2)=(24+40+64+6)/30=134/30=4,4666...~~4,47` 

 

 

`d)` 

Obliczymy, jaki kąt oraz jaki procent odpowiada poszczególnym ocenom. 

 

`"ocena"` 

`"kąt odpowiadający ilości"` 

` "uczniów z daną oceną"`   

`"procent odpowiadający ilości"` 

`"uczniów z daną oceną"` 

`"cel."`   `4/strike30^1*strike360^12\ ^o=48^o`  `4/30=2/15=2/15*100%=200/15%=40/3%=13 1/3%~~13%` 
`"bdb"`  `8/strike30^1*strike360^12\ ^o=96^o`  `8/30=4/15=4/15*100%=400/15%=80/3%=26 2/3%~~27%` 
`"db"`  `16/strike30^1*strike360^12\ ^o=192^o`  `16/30=8/15=8/15*100%=800/15%=53 1/3%~~53%` 
`"dst"`  `2/strike30^1*strike360^12\ ^o=24^o`  `2/30=1/15=1/15*100%=100/15%=20/3%=6 2/3%~~7%` 
 

 

 

DYSKUSJA
Informacje
Autorzy: Praca zbiorowa
Wydawnictwo: WSiP
Rok wydania:
Autor rozwiązania
user profile

Nauczyciel

Wiedza
Prostopadłościan i sześcian

Prostopadłościan to figura przestrzenna, której kształt przypomina pudełko lub akwarium.

Prostopadłościan

  • Każda ściana prostopadłościanu jest prostokątem.

  • Każdy prostopadłościan ma 6 ścian, 8 wierzchołków i 12 krawędzi.

  • Dwie ściany mające wspólną krawędź nazywamy prostopadłymi.

  • Dwie ściany, które nie mają wspólnej krawędzi, nazywamy równoległymi.

  • Każda ściana jest prostopadła do czterech ścian oraz równoległa do jednej ściany.


Z każdego wierzchołka wychodzą trzy krawędzie – jedną nazywamy długością, drugą – szerokością, trzecią – wysokością prostopadłościanu i oznaczamy je odpowiednio literami a, b, c.

Długości tych krawędzi nazywamy wymiarami prostopadłościanu.

a – długość prostopadłościanu, b – szerokość prostopadłościanu, c - wysokość prostopadłościanu.


Prostopadłościan, którego wszystkie ściany są jednakowymi kwadratami nazywamy sześcianem.

Wszystkie krawędzie sześcianu mają jednakową długość.

kwadrat

a - długość krawędzi sześcianu

Siatka prostopadłościanu

Po rozcięciu powierzchni prostopadłościanu wzdłuż kilku krawędzi i rozłożeniu go na powierzchnię płaską powstanie jego siatka. Jest to wielokąt złożony z prostokątów, czyli ścian graniastosłupa. Ten sam prostopadłościan może mieć kilka siatek.

Siatka prosopadłościanu
Zobacz także
Ostatnie 7 dni na Odrabiamy w liczbach...
ROZWIĄZALIŚMY0ZADAŃ
zadania
wiadomości
ODPOWIEDZIELIŚMY NA0WIADOMOŚCI
NAPISALIŚCIE0KOMENTARZY
komentarze
... i0razy podziękowaliście
Autorom