Język angielski

Junior Explorer 4 (Podręcznik, Nowa Era )

Znajdź w ramce (...) 3.86 gwiazdek na podstawie 7 opinii
  1. Szkoła podstawowa
  2. 4 Klasa
  3. Język angielski

Znajdź w ramce (...)

1
 Zadanie

1. My name's Polly.

Zadanie mega premium

Reszta rozwiązania tego zadania jest widoczna tylko dla użytkowników Premium dla klasy 4 szkoły podstawowej

Jedynie niewielka część zadań rozwiązanych przez naszych nauczycieli jest dostępna za darmo. Wykup pakiet Premium, aby uzyskać dostęp do całej zawartości serwisu 🙂
DYSKUSJA
komentarz do odpowiedzi Znajdź w ramce (...) - Zadanie 1: Junior Explorer 4   - strona 4
Gość

6 września 2018
Zad1,2,3srt4
komentarz do rozwiązania Znajdź w ramce (...) - Zadanie 1: Junior Explorer 4   - strona 4
Agnieszka

14872

6 września 2018

@Gość Cześć, zadania 1, 2 i 3 na stronie 4 są w ćwiczeniach. Teraz przeglądasz rozwiązania z podręcznika. Sprawdź proszę, czy na tej stronie jest to, czego potrzebujesz: 

opinia do zadania Znajdź w ramce (...) - Zadanie 1: Junior Explorer 4   - strona 4
Gość

7 stycznia 2018
2,3,4,5 str 56
opinia do zadania Znajdź w ramce (...) - Zadanie 1: Junior Explorer 4   - strona 4
Odrabiamy.pl

994

8 stycznia 2018

@Gość Cześć, na stronie 56 nie ma zadań, czy na pewno przeglądasz dobrą książkę?

komentarz do odpowiedzi Znajdź w ramce (...) - Zadanie 1: Junior Explorer 4   - strona 4
Gość

4 grudnia 2017
str38zad6
komentarz do odpowiedzi Znajdź w ramce (...) - Zadanie 1: Junior Explorer 4   - strona 4
Agnieszka

14872

4 grudnia 2017

@Gość Cześć. Zadania, o które pytasz nie ma w podręczniku. Jeśli chodzi Ci o zadanie 6 ze strony 39, jest to zadanie indywidualne. Takie zadania każdy musi mieć zrobione inaczej, dlat...

komentarz do odpowiedzi Znajdź w ramce (...) - Zadanie 1: Junior Explorer 4   - strona 4
Gość

23 listopada 2017
3str36
opinia do zadania Znajdź w ramce (...) - Zadanie 1: Junior Explorer 4   - strona 4
Agnieszka

14872

23 listopada 2017

@Gość Cześć, do zrobienia tego ćwiczenia konieczne jest wysłuchanie nagrania. Takich zadań obecnie nie wykonujemy. Pozdrawiam

komentarz do odpowiedzi Znajdź w ramce (...) - Zadanie 1: Junior Explorer 4   - strona 4
Gość

1

15 listopada 2017
Ćwiczenie 4strona 41
komentarz do rozwiązania Znajdź w ramce (...) - Zadanie 1: Junior Explorer 4   - strona 4
Odrabiamy.pl

994

15 listopada 2017

@Gość Cześć, szukane zadanie znajdziesz tutaj : Link . Pozdrawiam

komentarz do odpowiedzi Znajdź w ramce (...) - Zadanie 1: Junior Explorer 4   - strona 4
Gość

21 listopada 2017
@Odrabiamy.pl cwiczenie 2i 3 str 31
opinia do zadania Znajdź w ramce (...) - Zadanie 1: Junior Explorer 4   - strona 4
Odrabiamy.pl

994

21 listopada 2017

@Gość Cześć, zadanie ze strony 31 znajdziesz tutaj : Link . Pozdrawiam

komentarz do zadania Znajdź w ramce (...) - Zadanie 1: Junior Explorer 4   - strona 4
Zuzanna

23 września 2017
Dzieki za pomoc :)
klasa:
Informacje
Autorzy: Jennifer Heath , Michele Crawford, Marta Mrozik, Katarzyna Kłopska
Wydawnictwo: Nowa Era
Rok wydania:
ISBN: 9788378821762
Autor rozwiązania
user profile

Nauczyciel

Wiedza
Skala i plan

Przy wykonywaniu rysunków niektórych przedmiotów lub sporządzaniu map, planów musimy zmniejszyć rzeczywiste wymiary przedmiotów, aby rysunki zmieściły się na kartce. Są też rzeczy niewidoczne dla oka, które obserwujemy za pomocą mikroskopu, wówczas rysunki przedstawiamy w powiększeniu.
W tym celu stosujemy pewną skalę. Skala określa, ile razy dany obiekt został pomniejszony lub powiększony. Rozróżniamy zatem skale zmniejszające i zwiększające.

Skala 1:2 („jeden do dwóch”) oznacza, że przedstawiony obiekt jest dwa razy mniejszy od rzeczywistego, czyli jego wymiary są dwa razy mniejsze od rzeczywistych.

Skala 2:1 („dwa do jednego”) oznacza, że przedstawiony obiekt jest dwa razy większy od rzeczywistego, czyli jego wymiary są dwa razy większe od rzeczywistych.

Skala 1:1 oznacza, że przedstawiony obiekt jest taki sam jak rzeczywisty.

Przykład:

skala
 

Prostokąt środkowy jest wykonany w skali 1:1. Mówimy, że jest naturalnej wielkości. Prostokąt po lewej stronie został narysowany w skali 1:2, czyli jego wszystkie wymiary zostały zmniejszone dwa razy. Prostokąt po prawej stronie został narysowany w skali 2:1, czyli jego wszystkie wymiary zostały zwiększone dwa razy.

 

Przykłady na odczytywanie skali:

  • skala 1:50 oznacza zmniejszenie 50 razy
  • skala 20:1 oznacza zwiększenie 20 razy
  • skala 1:8 oznacza zmniejszenie 8 razy
  • skala 5:1 oznacza zwiększenie 5 razy
 

Plan to obraz niewielkiego obszaru, terenu, przedstawiony na płaszczyźnie w skali. Plany wykonuje się np. do przedstawienia pokoju, mieszkania, domu, rozkładu ulic w osiedlu lub mieście.

Mapa to podobnie jak plan obraz obszaru, tylko większego, przedstawiony na płaszczyźnie w skali (mapa musi uwzględniać deformację kuli ziemskiej). Mapy to rysunki terenu, kraju, kontynentu.

Skala mapy
Na mapach używa się skali pomniejszonej np. 1:1000000. Oznacza to, że 1 cm na mapie oznacza 1000000 cm w rzeczywistości (w terenie).

Przykłady na odczytywanie skali mapy
  • skala 1:500000 oznacza, że 1 cm na mapie to 500000 cm w rzeczywistości
  • skala 1:2000 oznacza, że 1 cm na mapie to 2000 cm w rzeczywistości
Kolejność wykonywania działań

Przy rozwiązywaniu działań najważniejsze jest zachowanie odpowiedniej kolejności wykonywania działań.


Kolejność wykonywania działań:

  1. Działania w nawiasach

  2. Potęgowanie

  3. Mnożenie i dzielenie (jeżeli w działaniu występuje zarówno dzielenie jak i mnożenie, to działania wykonujemy w kolejności w jakiej są zapisane, czyli od lewej do prawej strony).
    Przykład`16:2*5=8*5=40` 

  4. Dodawanie i odejmowanie (jeżeli w działaniu występuje zarówno odejmowanie jak i dodawanie, to działania wykonujemy w kolejności w jakiej są zapisane, czyli od lewej strony do prawej).
    Przykład`24-6+2=18+2=20` 


Przykład:

`(45-9*3)-4=(45-27)-4=18-4=14` 

Zobacz także
Ostatnie 7 dni na Odrabiamy w liczbach...
ROZWIĄZALIŚMY0ZADAŃ
zadania
wiadomości
ODPOWIEDZIELIŚMY NA0WIADOMOŚCI
NAPISALIŚCIE0KOMENTARZY
komentarze
... i0razy podziękowaliście
Autorom