Klasa
5 szkoły podstawowej
Przedmiot
Informatyka
Wybierz ksi─ů┼╝k─Ö
Lubi─Ö to! 5. Podr─Öcznik do informatyki, Podr─Öcznik

PRZYKŁADOWE ROZWIĄZANIE:

1.Otw├│rz program Scratch - mo┼╝esz go otworzy─ç w przegl─ůdarce internetowej b─ůd┼║ na swoim komputerze.

2. Zbuduj skrypt zgodnie z poleceniem podanym w zadaniu:

WA┼╗NE: W programie Scratch osobno programuje si─Ö duszka, osobno t┼éo. Programowanie t┼éa wykorzystuje si─Ö wtedy, je┼Ťli chcemy na przyk┼éad uzyska─ç efekt animacji. W tym zadaniu jasno zosta┼éo okre┼Ťlone, ┼╝e mamy zaprogramowa─ç duszka - dlatego ka┼╝de polecenie musi zosta─ç umieszczone na obszarze skryptu duszka. Aby przej┼Ť─ç do skryptu duszka, kliknij na jego ikon─Ö pod scen─ů a nast─Öpnie przejd┼║ do karty Skrypt.

Komentarze