Autorzy:Urszula Depczyk, Bożena Sienkiewicz, Halina Binkiewicz
Wydawnictwo:WSiP
Rok wydania:2015
Z podanych zachowań ucznia szkoły podstawowej4.33 gwiazdek na podstawie 6 opinii

Z podanych zachowań ucznia szkoły podstawowej

3Zadanie
3Zadanie
  • ruch na świeżym powietrzu:

-aktywne spędzanie czasu samo w sobie jest korzystne dla organizmu ucznia, ponieważ ruch to zdrowie

-ruch na świeżym powietrzu jest ważny, ponieważ dostarczamy organizmowi więcej tlenu, który poprawia pracę układu krążenia, układu oddechowego i mózgu

- na świeżym powietrzu można oglądać piękne widoki

  • robienie krótkich przerw podczas nauki:

-przerwy pozwalają mózgowi "odpocząć", po przerwie możemy ponownie skoncentrować się na nauce

  • udział w zajęciach pozalekcyjnych:

-pozwalają na rozwój zainteresowań i pogłębienie wiedzy na tematy, które nas interesują

-mogą być powodem odnalezienia nowych pasji

-kształtują nowe umiejętności, których nie uczą na lekcjach w szkole

-pozwalają na spotkanie się z kolegami i koleżankami w luźniejszej atmosferze niż na lekcjach

-budują więź między nauczycielem prowadzącym, a uczestnikami zajęć pozalekcyjnych

  • wietrzenie pokoju przed snem:

-temperatura pomieszczenia, w którym śpimy powinna być niższa. Uzyskujemy ją, gdy wietrzymy pokój

-wietrzenie zapewnia dostateczną ilość świeżego powietrza i zmniejsza zawartość drobnoustrojów w powietrzu