Najczęściej zadawane pytania

1. Ile muszę płacić za korzystanie z odrabiamy.pl?

Korzystanie ze strony odrabiamy.pl jest bezpłatne. Użytkownik nie wnosząc opłat ma dostęp do większości zadań zamieszczonych na stronie. Dostęp do treści oznaczonych jako "premium" jest możliwy po aktywacji konta premium.

6. Wysłałem sms jednak nie otrzymałem kodu.

W pewnych sytuacjach oczekiwanie na wiadomość zwrotną z kodem może trwać nawet do 2 godzin. Jeżeli po takim czasie kod nie przyjdzie, skontaktuj się z nami pod adresem kontakt@odrabiamy.pl , podaj numer z jakiego został wysłany SMS, a nasi specjaliści z pewnością Ci pomogą.

2. Co to jest konto premium i jak je aktywować?

Konto premium pozwala użytkownikom uzyskać dostęp do wszystkich zadań dostępnych na stronie. Szczegółowe informacji dotyczące sposobu aktywacji oraz cen znajdują się pod tym linkiem tutaj

7. Na moim koncie wyświetla się informacja "Osiągnięto limit sesji"

Zgodnie z regulaminem serwisu z jednego konta może korzystać maksymalnie jedna osoba. Nasz system bezpieczeństwa może czasowo blokować dostęp z podejrzanych kont. W takiej sytuacji sugerujemy kontakt na adres kontakt@odrabiamy.pl

3. Czy płatność za konto premium jest jednorazowa?

Tak, płatność za konto premium jest jednorazowa, żadne dodatkowe opłaty nie są pobierane. Obecnie każdy użytkownik może wybierać spośród jednego z trzech dostępnych pakietów premium.: na 15, 45 lub 90-dni. Tabela opłat za poszczególne pakiety znajduje się tutaj .

8. Otrzymałem kod na darmowe premium, jak mogę go wykorzystać?

Wystarcz, że wpiszesz otrzymany kod w tym miejscu http://odrabiamy.pl/darmowe-premium/kod , a Twoje darmowe premium zostanie niezwłocznie aktywowane.

4. Otrzymałem kod rabatowy, jak mogę go wykorzystać?

Kod rabatowy można wykorzystać podczas realizacji zamówienia. Wystarczy, że wpiszesz go w odpowiednie pole w oknie podsumowania płatności i już możesz cieszyć się dłuższym kontem premium.

9. Potrzebujesz pomocy innego rodzaju?

Napisz do nas wiadomość korzystając z formularza poniżej, możesz również zadać pytanie na facebook . Z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania telefonicznie, nasza infolinia dostępna pod numerem 576 169 755 czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 - 18:00.

5. Nie mogę wykupić konta premium korzystając z płatności SMS.

Najczęstszą przyczyną problemów jest blokada możliwości wysyłania SMS-ów premium. Możesz ją odblokować u swojego operatora telefonii komórkowej.



Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie, napisz do nas!

(na ten adres wyślemy Ci odpowiedź)